Bali-Indonesia
Nightmare! I have the same age as last night.
Okay, it's normal.
Nightmare! We go to Ubud.
Okay, it's Friday 17. But not joking. The road is a series of shops, houses, interspersed in a continuous queue. In addition, Nyoman, our driver, is a maniac of horn. So, ok for the walk to the village of Batubulan, stone sculptors, Batuan, land of painters and of an ancient temple, Mas, country wood sculptors.
But that Telallalang, there are the parking boys and shops in bricks in the splendid setting of the rice terraces. No! Too much!
Nightmare! Like Ubud. Kilometers of shops and stores and shops. So. Get the photos with a nice dance kecak (with Club Med type entertainment) and with an espresso done indeed with a coffee bean shitted by a civet. The mythical Luwak coffee, a delicacy for rich (exclusive of Indonesia).
Indeed, who remembers inwhat movie was quoted please tells me and makes me a favor.
Nightmare?
Bali-Indonesia
Incubo! Ho la stessa età di ieri sera.
Va bene, è normale.
Incubo! Andiamo a Ubud.
Va bene, è venerdì 17. Ma non scherziamo. La strada è un susseguirsi di negozi, inframezzati da case, in una continua coda. In più, Nyoman, il nostro autista, è un maniaco del clacson.
Ora, passi per Batubulan, il paese degli scultori della pietra, per Batuan, paese dei pittori e di un antico tempio, per Mas, paese degli scultori del legno.
Ma che a Telallalang, ci siano i posteggiatori e i negozi in mattoni nella splendida cornice delle terrazze di riso. No! Incubo!
Come Ubud. Chilometri di negozi e negozi e negozi.
Per cui. Vi infarcisco le foto con una bella danza kecak (con intrattenimento tipo Club Med: ma kecak me lo ha fatto fare di venire qua?) e con una chicca, anzi chicco di caffé cacato da uno zibetto. Il mitico Luwak coffee, una prelibatezza da ricchi (esclusiva indonesiana).
Anzi, chi si ricordasse in che film veniva citato e me lo dice mi fa un favore.
Incubo?
Nessun commento:
Posta un commento